Доставка та отримання замовлень

Увага! При отриманні замовлення обов'язково перевіряйте наявність усіх товарів у посилці, їхній зовнішній вигляд і комплектацію.
У разі пошкодження товару або неповної комплектації необхідно відмовитися від отримання всього замовлення та повідомити про це за телефоном гарячої лінії:
093 555 77 80
Отримавши замовлення у перевізника, ви погоджуєтеся з його зовнішнім станом і комплектацією.
Після отримання замовлення претензії щодо механічних пошкоджень і комплектації не приймаються.
Графік відправлень
-
Нова Пошта — відправляємо з понеділка по суботу
-
Укрпошта — відправляємо двічі на тиждень: у вівторок та п’ятницю
Вартість доставки
Розраховується згідно з тарифами обраного перевізника.
Тариф може змінюватися залежно від об’єму, ваги, кількості позицій у замовленні або загальної вартості.
Обмеження перевізників
Нова Пошта (поштомат) не приймає:
-
крупногабаритні товари;
-
посилки розміром понад 40×60×30 см або вагою більше 20 кг;
-
замовлення вартістю понад 10 000 грн.
Зберігання на відділенні
Замовлення зберігаються у перевізника до 7 днів з моменту прибуття.
Якщо замовлення не буде забране в цей строк, воно автоматично повертається відправнику.
Будь ласка, завчасно плануйте забір замовлень.
Самовивіз у Києві
Якщо ви перебуваєте у Києві, то можете забрати вашу покупку самовивозом.
Наша адреса вказана на сторінці Контактів.
Способи оплати
Ми намагаємося зробити вашу покупку максимально зручною, тому ви завжди можете вибрати будь-який із варіантів оплати:
-
Оплата при отриманні (післяплата)
-
Онлайн-оплата карткою (без комісії)
-
Оплата на розрахунковий рахунок (IBAN)
-
Оплата на розрахунковий рахунок з ПДВ
-
Оплата частинами (Монобанк)
Графік роботи
Ми приймаємо та обробляємо замовлення 7 днів на тиждень.
Готові відповісти на ваші питання по телефону та в чаті (Viber, онлайн) з 8:00 до 21:00.
Замовлення на сайті можна оформити в будь-який час, 24/7.
Якщо замовлення розміщене після 21:00 — ми зателефонуємо вам для підтвердження наступного дня.
