Ми всі робимо покупки, тому чудово розуміємо важливість обміну і повернення. Зателефонуйте, або напишіть нам, поясніть з чим пов'язана проблема і ми знайдемо рішення. Якщо товар протягом чотирнадцяти днів вам не підійшов, то ми завжди готові забрати його назад, або поміняти на той, який підійде вам напевно.
Просимо вас звернути увагу, що звернення по комплектності світлодіодних (LED) фар, проблискових маячків (мигалок), ліхтарів приймаються тільки в разі відсутності ознак експлуатації, а також при збереженні товарного вигляду. Це необхідно для процедури оформлення заяви про брак та повернення товару виробнику.
Гарантія
Гарантія діє лише на товари куплені в інтернет-магазині «Агроплан». Свідченням покупки і підтвердження права на безкоштовне гарантійне обслуговування такого товару є товарна накладна.
Для отримання безкоштовного гарантійного обслуговування зберігайте товарну накладну протягом усього терміну експлуатації товару.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на:
- природний знос або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження або дефекти, заподіяні клієнтом;
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
- ушкодження, викликані: аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі; неправильним підключенням до електромережі; дефектами системи, в якій використовувався товар, або виниклі в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів; використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
Інтернет-магазин Агроплан залишає за собою право відмовити в гарантійному обслуговуванні в разі:
- відсутність товарної накладної;
- порушення схоронності гарантійних пломб;
- наявності механічних і інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах і в описі характеристик товару на сайті;
- несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
Гарантійний термін на товари варіюється від 0 до 12 місяців з дати продажу товару. Детальний гарантійний термін на окремий товар зазначений на сайті в сторінці товару. Гарантія діє за умови дотримання Покупцем наступних вимог:
- використання товару здійснюється відповідно до специфікації транспортного засобу
- в частині автосвітла - товар встановлено на автомобіль на СТО, що підтверджується наданням акту виконаних робіт (замовлення-наряд). Без надання документів від СТО установка запчастини прирівнюється до самостійної.
Гарантія не поширюється на такі випадки:
- ушкодження Товару в результаті ДТП або іншої аварії, під час монтажу або демонтажу, порушення правил експлуатації, установки з порушенням технології виконання ремонтних робіт
- ушкодження Товару, який належить до паливної системи та системи вихлопу газів автомобіля, що виникли в результаті застосування низькоякісного палива, в тому числі в результаті забруднення або застосування етильованого бензину
- несправності або корозії Товару, що виникли внаслідок впливу хімічно активних речовин, рослинного соку, продуктів життєдіяльності птахів і тварин
- експлуатаційний знос і нормальне зміна стану, в тому числі старіння Товару
- недотримання вимог інструкцій і рекомендацій виробника транспортного та іншого засобу при проведенні ремонту (заміні частин), перевірки пов'язаних запчастин, заміни поламаних і які можуть вплинути на роботу нової запчастини
- зміна конструкції, геометрії або властивостей матеріалу виробу (шліфування, підрізування і т.д.), спроб самостійного відновлення або ремонту
- належність Товару у категорії витратних матеріалів
- тимчасове запотівання скла в товарах автосвітла
- недотримання Покупцем вимог, при яких діє гарантія
Умови розгляду гарантійних претензій:
- покупець надає документ, згідно з яким було придбано товар
- покупець надає дефектний Товар
- в частині автосвітла покупець надає акт виконаних робіт (замовлення-наряд) на СТО
У разі задоволення гарантійної претензії Агроплан, в термін згідно з чинним законодавством України, здійснює ремонт Товару, надає Товар під заміну дефектного або повертає Покупцю грошові кошти.
Повернення товару по гарантії
Для виконання гарантійних зобов'язань або ремонту товару, Покупцям необхідно:
- На окремому аркуші вказати: ПІБ, місто, контактний телефон, опис проблеми та вкласти його разом з товарною накладною в посилку з товаром
- Надійно запакувати пересилаємий товар для виключення його пошкодження перевізником
- Вислати посилку на відділення перевізника:
- "Нова Пошта", Склад №
- Одержувач: Галкін Євген Олегович +380504036401
Зверніть увагу! Пересилання товару в ремонт за рахунок компанії "Агроплан" проводиться тільки якщо з моменту покупки товару не пройшло 30 днів. Інші посилки, які не підпадають під ці випадки, будуть отримані тільки якщо доставка посилки була оплачена відправником. Будьте уважні при заповненні реквізитів відправки. Якщо реквізити будуть вказані не вірно, то ми не зможемо отримати Вашу посилку.
Зворотня доставка грошей: не вказувати!
Страхова вартість: повна вартість пересилаємого товару
Обов'язково повідомити номер декларації по телефону 097-555-77-80