БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА АВТОЛАМП!
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Форсунка дизельна Д-65 (ЮМЗ-6) 39.1112010-06 (ФД-22) Варіант не обрана ЮМЗ-056

Код товару ЮМЗ-056
Немає в наявності
0 грн/шт.
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Повідомити, коли з'явиться
Зайдіть на сайт, щоб
додати товар в список бажань
Характеристики
Вибір категорії Двигун
Склад Склад 4

Бескоштовна доставка Автоламп!

​​​​​​Якщо замовлення оформлене до 15:00 з понеділка по п'ятницю, ми відправляємо його в цей же день. Якщо замовлення оформлене після 15:00, ми відправляємо його наступного дня. Замовлення, оформлені в суботу та неділю ми відправляємо в понеділок.

Більше інформації про доставку

  • Оплата при отриманні (післяплата)
  • Переказ на карту (Приватбанк чи Монобанк)
  • Онлайн-оплата картой (без комісіі)
  • Оплата частинами (Монобанк)
  • Оплата на розрахунковий рахунок
  • Тільки оригінальні товари!
  • Просте повернення/обмін протягом 14 днів.
  • Гарантійне обслуговування.

Докладніше про повернення/обмін.

Форсунка паливна дизельна 39.1112010-06
Номер 39.1112010-06, 11.1112010.02, 11.1112010-02, 141.1112010
Застосування трактор ЮМЗ-6
Двигун Д-65
Розпилювач на заміну 11.1112110-А (НЗТА), 39.1112110-06 (ЧЗПА), 6А1-20с2-40 «40» АЗПІ)
Формула 4х0.29 (4 отвори діаметром 0,29 мм)
Стан Нове або реставрація з новим розпилювачем
Гарантія Так

Принцип роботи і пристрій форсунки ЮМЗ

Форсунка 39.1112010-06 (рисунок 1) системи харчування дизеля Д-65 призначена для розпилювання палива, яке надходить з паливного насоса, і його розподілу в камері згоряння циліндра двигуна. Розпилювач форсунки є прецизійної парою, яка складається з корпусу (поз. 13) і голки (поз. 14). Розпилюючі отвори (поз. 12) розміщені в строго визначеної послідовності, завдяки якій досягається максимально ефективний розподіл в камері згоряння дизельного палива. Для того, щоб не порушити при монтажі механізму розміщення розпилюють отворів, положення розпилювача в корпусі (поз. 3) форсунки зафіксовано за допомогою двох настановних штифтів. До корпусу форсунки розпилювач притиснутий гайкою (поз. 10), яка затягнута з моментом 65-70 Н • м. Щільність з'єднання забезпечується ретельним прошліфовиваніем опорної поверхні корпусу розпилювача і торцевої поверхні корпусу форсунки.

Голка розпилювача (поз. 14) підібгана пружиною (поз. 4) до сідла корпусу (поз. 13) через штангу (поз. 9). Регулювання зусилля затяжки пружини здійснюється за допомогою гвинта (поз. 5) на тиск початку уприскування палива, яке становить 17,7-18 МПа. Підведення палива до форсунки відбувається через штуцер (поз. 2), який ввернуть в корпус (поз. 3). Паливо, яке просочується за час роботи форсунки в зазор між корпусом розпилювача і голкою, направляється в порожнину ковпака (поз. 8), а звідти через зливний отвір (поз. 7) по трубці зливається в фільтр тонкого очищення.

Форсунка ЮМЗ-6 змонтована в склянці головки блоку циліндрів. Стакан омивається охолоджувальною рідиною. Кріпиться форсунка до голівки за допомогою двох шпильок. Між форсункою і склянкою встановлена ​​прокладка (поз. 11). Момент затягування гайок кріплення форсунки становить 15,5-17 Н • м.

Рис.1 - Форсунка дизельна ЮМЗ (Д-65) 39.1112010-06

1 - прокладка; 2 - штуцер; 3 - корпус форсунки; 4 - пружина; 5 - регулювальний гвинт; 6 - гайка; 7 - зливний отвір; 8 - ковпак; 9 - штанга; 10 - гайка розпилювача; 11 - прокладка; 12 - розпилюючий отвір; 13 - корпус розпилювача; 14 - голка розпилювача.

Оцініть товар
Надіслати
Вгору