Форсунка 39.1112010-06 (рисунок 1) системи харчування дизеля Д-65 призначена для розпилювання палива, яке надходить з паливного насоса, і його розподілу в камері згоряння циліндра двигуна. Розпилювач форсунки є прецизійної парою, яка складається з корпусу (поз. 13) і голки (поз. 14). Розпилюючі отвори (поз. 12) розміщені в строго визначеної послідовності, завдяки якій досягається максимально ефективний розподіл в камері згоряння дизельного палива. Для того, щоб не порушити при монтажі механізму розміщення розпилюють отворів, положення розпилювача в корпусі (поз. 3) форсунки зафіксовано за допомогою двох настановних штифтів. До корпусу форсунки розпилювач притиснутий гайкою (поз. 10), яка затягнута з моментом 65-70 Н • м. Щільність з'єднання забезпечується ретельним прошліфовиваніем опорної поверхні корпусу розпилювача і торцевої поверхні корпусу форсунки.
Голка розпилювача (поз. 14) підібгана пружиною (поз. 4) до сідла корпусу (поз. 13) через штангу (поз. 9). Регулювання зусилля затяжки пружини здійснюється за допомогою гвинта (поз. 5) на тиск початку уприскування палива, яке становить 17,7-18 МПа. Підведення палива до форсунки відбувається через штуцер (поз. 2), який ввернуть в корпус (поз. 3). Паливо, яке просочується за час роботи форсунки в зазор між корпусом розпилювача і голкою, направляється в порожнину ковпака (поз. 8), а звідти через зливний отвір (поз. 7) по трубці зливається в фільтр тонкого очищення.
Форсунка ЮМЗ-6 змонтована в склянці головки блоку циліндрів. Стакан омивається охолоджувальною рідиною. Кріпиться форсунка до голівки за допомогою двох шпильок. Між форсункою і склянкою встановлена прокладка (поз. 11). Момент затягування гайок кріплення форсунки становить 15,5-17 Н • м.
Рис.1 - Форсунка дизельна ЮМЗ (Д-65) 39.1112010-06
1 - прокладка; 2 - штуцер; 3 - корпус форсунки; 4 - пружина; 5 - регулювальний гвинт; 6 - гайка; 7 - зливний отвір; 8 - ковпак; 9 - штанга; 10 - гайка розпилювача; 11 - прокладка; 12 - розпилюючий отвір; 13 - корпус розпилювача; 14 - голка розпилювача.